Vogelfamilie

Wij hebben zo een bijzonder gezellige winter meegemaakt, hier in onze achtertuin.
In onze tuin hebben we een hele mooie heg, die ’s winters zijn bladeren niet verliest. Roest-bruin geworden, ze sieren de tuin tot het voorjaar arriveert, om dan binnen enkele dagen vervangen te worden door de groene bladeren van de zomer. Het is elke winter een prachtig gezicht.
Dit jaar is onze tuin opgefrolijkt door een groot familie huismussen. Vanwege de aanhoudende vorst hebben wij de vogels van voer voorzien, en waarschijnlijk mede daardoor kwam deze familie huismussen zijn intrek doen bij ons.
En wat een gezelligheid, zeg! Elke dag kwamen ze, nadat de grotere vogels klaar waren, en vrolijk kwetterend (twitterend zou je ook kunnen zeggen) zorgden zij voor enorm veel gezelligheid gedurende de koude winterdagen.
Nu het voorjaar is geworden, zijn ze gebleven, en ze zetten de gezelligheid vrolijk voort. Vorige week heb ik ze even gefilmed door het raam van mijn studeerkamer.
Geniet van deze gezelligheid en saamhorigheid.

2 responses to “Vogelfamilie

  • Rob Haster

    Hoi Norman, ik krijg bij het willen zien van deze video de melding “This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender’s friend request.” Wat moet ik nu doen?? (sprak de digibeet). Ha! Ik wil best een request accepteren ;>)

  • Anoniem

    Hoi Rob,
    Voor mij is het ook blijkbaar nog wennen… Volgens mij moet hij het nu doen.
    Groetjes!

Geef een reactie

