Herintreder

Als je jonger bent dan 40 jaar, zal je dit waarschijnlijk niet snappen…..

7 responses to “Herintreder

  • Hanne

    🙂

    Oei ik ben jonger dan 40 en ik snap hem. Da’s niet best dan zeker?

  • Henk van Blijderveen

    :-). Als ik zie wat voor kracht deze vrouw in haar armen heeft, dan zou ik haar toch wat meer fysieks aanraden. Bouwvakker of zo…

  • trijntje

    Ik ben – ruim – boven de veertig – en ik begreep hem na drie keer herhalen.
    Ik heb ooit zo getypt, op een heel zware typemachine, als secretaris van de studentenvereniging waar ik lid van was.

  • Remmelt

    Ik ben 42 en als jochie typte ik op de machine van m’n vader… op m’n kantoor staat nu een antieke van de vlooienmarkt (mooie Remmington), alleen die gaan allebei de andere kant op met de ‘wagen’, of ben ik nou toch te jong?

  • Jan Boellaard

    @remmelt
    je typt van links naar rechts, de wagen schuift dus naar links. als je “omhaalt” (naar de volgende regel gaat) moet de wagen dus weer naar rechts. dus zit de hendel links.

  • trijntje

    Scherp opgemerkt, Remmelt, ze gingen inderdaad de andere kant op denk ik.

  • dolifewell

    Volgens mij gebruikte men de linker hand om die ‘wagen’ weer op de goede plek te krijgen bij een nieuwe regel. Toch? dat zou betekenen dat het beeld klopt.
    Overigens – ik blijf mij verbazen over welke blogpost reacties uitlokken……. jullie ook, vermoed ik.
    Dat maakt bloggen wel leuk….

Geef een reactie

