Skydeck

De Sears Tower in Chicago is 442 meter hoog. Op de 103de verdieping (van de in totaal 108 verdiepingen) vind je de Skydeck, die een schitterend uitzicht vanaf 412 meter hoog over Chicago biedt.

Sinds juli 2009 heeft de Skydeck een uitbouw, ook uit glas gemaakt. Zo zweef je in de lucht boven Chicago. Dat moet indrukwekkend zijn, mijn maag draait om bij het zien van deze foto’s:

Skydeck 3SkydeckSkydeck 2

De Grand Canyon heeft sinds kort ook zoiets:

Grand Canyongrand-canyon-skywalk

3 responses to “Skydeck

  • Wiebe

    Mooie plaatjes en inderdaad adembenemend. Grappig om te zien hoe kinderen het volste vertrouwen hebben in die ‘glazen’ platen, ik moet er niet aan denken.

    De toren zal in Chicago altijd bekent blijven als ‘Sears Tower’ ook nu de naam veranderd is in ‘Willis Tower’ sinds die verzekerings club het grootste gedeelte van dat pand least.

  • Rob Haster

    “Hoger, hoger, hoger bouwen
    naar een beter leven sjouwen
    niets waarop je kunt vertrouwen
    dan je eigen kunnen”

    …. een stukje tekst van een duo uit onze Youth for Christ tijd komt zo bij mij bij deze beelden op.
    En vertrouwen op ándermans moet je inderdaad als je hier op stapt, maar goed, dat is op een brug ook ! Ik herken dat draaien van de maag Norman. Wel een ervaring om dit in het echt te zien, denk ik!

    Groet,
    Rob

  • Martine

    Ik heb al hoogtevrees in een glazen lift… :S

Geef een reactie

