Vogelnest in een boom

vogelnest-in-een-boom

One response to “Vogelnest in een boom

  • Rob Haster

    In jouw illusie
    kan mijn nest niet wonen
    in jouw vliedende dromen
    vlecht ik mijn twijgen niet

    Hoek van inval blik
    maakt jou het beeld
    waar ik ben onverdeeld
    dat zien je ogen niet

    De boom is al mijn dagen
    de sloot die leven draagt
    takjes geeft en vraagt
    blad en ei in mijn verschiet

    In maker’s perspectief
    leef ik in bomen water
    en aan de oever later
    neem ik jou voor lief

Geef een reactie

