Expositie

Mijn vrouw en ik genieten samen sinds een jaar van een hobby: schilderen. Kunstschilderen, welteverstaan. En ik bedoel dat in tegenstelling tot het schilderen van onze woning (dat laten we doen). Niet dat het per se kunst is. Maar dat maakt niet uit. Als je maar iets moois maakt geniet.

Deze hobby biedt ons veel. Naast de persoonlijke ontwikkeling en het gezamenlijk beoefenen van de hobby, ontmoet je allerlei leuke en nieuwe mensen. Jullie weten al van onze kunstschilder vakantie van vorig jaar. Vandaag was één van onze reisgenoten van toen mee naar de kerk.

Vanmiddag werd er een cursistenexpositie gehouden bij de Kulturele Raad in Hillegom, waar onze huidige schildercursus nu afloopt. De cursisten van verschillende cursussen exposeren hun schilderijen en andere kunstwerken. Erg leuk om voor het eerst in ons leven mee te doen aan zo een expositie. En daar een aantal bekende mensen te ontmoeten, inclusief een medecursist waarvan ik vandaag voor het eerst hoorde dat zij Christelijk Gereformeerd is, en mijn langs die weg ook kent. Ik hoop dat ik me, tijdens de cursus, gedragen hebt als waardige dominee.

Hier hangen onze schilderijen:

expositie-hillegom-018-21expositie-hillegom-003-2expositie-hillegom-002-2

2 responses to “Expositie

Geef een reactie

