Sermon Jams

Nieuw – voor mij, in ieder geval.
Preken met muziek op de achtergrond. Muziek met een beat.
Die kun je downloaden, op je MP3 speler zetten, en klaar is Kees.
Sermon Jams, heet de site.
En dit zijn geen preken van TRIN of wilde pinkstertypes. Dit zijn de goede, gerespecteerde neocalvinisten.
Piper, Driscoll, Harris. Hier, hier en hier. Respectievelijk.
“Do it all to the glory of God” staat op de site.
Het wachten is nu op Keller en Ytsma.
Mijn aarzeling om de preken te downloaden ligt in het feit dat ik preken in MP3 formaat vaak ’s ochtends vroeg luister, als ik wakker word en nog in bed lig. Met muziek op de achtergrond maak ik, vrees ik, mijn vrouw wakker.

sermon-jam

One response to “Sermon Jams

  • Trijntje

    In onze gemeente, NGK Ede, is er tijdens speciale diensten al wel eens achtergrondmuziek geweest tijdens de preek. Live, door één van onze eigen bands.
    Tijdens schriftlezingen gebeurt het ook wel.

Geef een reactie

