Obama’s Amerika

Toegegeven: ik zie uit naar komende dinsdag, de inauguratie van Barack Obama. De “farewell tour” van Bush kan mij niet boeien. Ik ben van plan om het zoveel mogelijk live te volgen, deels omdat ik een inauguratie sowieso zou volgen, deels omdat het om déze man en déze tijden gaat.
Gisteren moest een vliegtuig van US Airways een noodlanding maken in de Hudson-rivier bij New York. De piloot en andere bemanningsleden hebben het fantastisch gedaan, en alle inzittenden konden, gelukkig, gered worden. Dat waren zeker zeer angstige momenten voor iedereen aan boord. Stel je voor…. (de volgende keer dat ik vlieg ga ik beter opletten waar de reddingsvesten zich bevinden.)
Afgezien van dat (persoonlijke) drama, symboliseert deze foto mij het Amerika waar Obama straks president van wordt.

56493582

3 responses to “Obama’s Amerika

Geef een reactie

