Gelukkig

geldGelukkig heb ik een contract afgesloten met mijn energieleverancier.

Als ik het goed begrijp en geen kleine lettertjes over het hoofd heb gezien, stijgen mijn energiekosten in 2009 niet. Want dit weekend kunnen we overal lezen:
Energienota fors hoger, ondanks lage olieprijs.
Bijkomend voordeel is dat ik daarmee alle per telefoon verkopende energiebedrijven af kan poeieren met de mededeling dat ik al een meerjarig contract heb, en het inmiddels vergeten ben wanneer hij afloopt.

Waarop één verkoopster riep: Wat vergeet u veel, zeg!

Geef een reactie

