Kerstverlichting

Nu Sinterklaas is geweest kunnen wij ons storten op Kerst.

Dit huis in Pittsburgh, Pennsylvania, laat ons zien hoe het moet can. 210.000 lichtjes, ze hebben er 6 maanden over gedaan om het computerprogramma te maken, 3 maanden om de lichten te plaatsen. Stel dat die jouw buren zouden zijn!

2 responses to “Kerstverlichting

  • trijntje

    Ik heb van september 1958 tot september 1959 in de USA gewoond, omdat mijn vader een beurs had aan het MIT.
    We woonden het grootste deel van de tijd in Medford , Massachusets.
    Ik heb een jeugdherinnering aan die tijd:
    we wandelden in de tijd rond Kerst in het donker om de huizen en tuinen te bekijken die versierd waren met slingers vol lampjes, rood, groen en wit.

    Ik vond dat prachtig, maar of ik nu zo blij ben met hoe zich dat verder heeft ontwikkeld, voor een deel ook in Nederland, nou nee. Je kan het overdrijven!

  • zeezicht

    Duidelijk geen crisis daar!

Geef een reactie

