Preek evaluatie

Twee dominees raakten in gesprek met elkaar.
Zei de één tegen de ander: Ik heb in mijn gemeente een commissie opgericht die mij feedback geeft over mijn preken….
Probleem is dat er veel gemeenteleden zijn die het niet door hebben dat ze geen lid van deze commissie zijn!

Met dank aan

One response to “Preek evaluatie

  • Henk v. B.

    Ach, ik denk dat ik blij zou zijn met wat gezonde opbouwende woorden van wie dan ook. Wanneer er alleen maar van gedachten kan worden gewisseld in commissies, wordt de communicatie wel van een erg gestructureerde en elitaire zakelijkheid.

    Maar voor de nuance: er worden ook heel wat muggen uit preken gezift.

    Gr. Henk van B.

Geef een reactie

