Op de koffie….

Het blijft nog wonderlijk……..

obama-oval-office

2 responses to “Op de koffie….

  • Joke

    Je hebt twee spannende en toch ook zware dagen achter de rug, en slaagt er nog in deze unieke foto te plaatsen, zeker een historische moment in ‘the oval office’. Inderdaad een van de meest boeiende verkiezingen ever denk ik. Dat alles neemt niet weg dat je het nog even rustig aan moet doen (dienstbevel van ambtsdrager) groetjes Joke

  • Henk v. B.

    Norman, ik lees dat je rust moet nemen. Nu zie ik daar nog twee onbezette banken op de foto staan. Ik zou zeggen: trek je schoenen uit en maak het je gemakkelijk.

    (Ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen als ik die situatie visualiseer…)

    Gr. Henk van B.

Geef een reactie

