Losse eindjes

Vandaag even wat losse eindjes oppakken uit vorige blogs:

World Series update: De Phillies hebben de vierde wedstrijd gewonnen, met 10-2 overtuigend, en leiden de serie met 3-1. De wedstrijd van gisterenavond werd halverwege de 6de inning gestaakt vanwege heftige regenval. Het stond toen gelijk met 2-2. Omdat het weer in Philadelphia voor dinsdag ook slecht zal zijn, is niet bekend wanneer de wedstrijd hervat zal worden. Het blijft wel spannend, maar volgens mij kan het kampioenschap de Phillies niet meer ontglippen.

Atheistische busreklame: ik denk dat de kerk twee keer na moet denken over waarom zo een reklame nodig is. Wat voor een boodschap hebben wij – in woord én daad – verkondigd, dat de wereld om ons heen zo een beeld van God heeft? Als wij ons werk goed hadden gedaan, dan zou de wereld juist door hebben dat de combinatie God en genieten wel degelijk samen gaat!

Atkinson en de hel: De vierde video is verschenen, waarin Atkinson zijn visie over het onderwerp “hel” geeft. De vraag “wie gaat naar de hel” is voor Atkinson een onzinnige vraag. Moeten we niet stellen. De echte vraag moet zijn: “hoe ga ik met mijn medemens om?”. Klik hier om de video te zien.

Presidentsverkiezingen: Het blijft spannend tussen Obama en McCain. Klik hier voor de laatste peilingen. McCain lijkt Obama nog niet in te halen, klik hier voor trends. Bijna iedereen denkt dat Obama nu echt gaat winnen, dat durf ik nog niet te zeggen. Ik bereid me nu al voor om van de nacht van 4 op 5 november een lange te maken.

Vergeten slachtoffers Kredietcrisis: Hier een blog van een medegemeentelid over de moderne slavernij, ook recentelijk in het nieuws.

En, als toegift, Hoochie Coochie Man van Jimi Hendrix.

Geef een reactie

