Atheistische busreklame

Of dit bij het vorige blog past laat ik aan jullie over……..

Met dank aan Straight and Narrow.

3 responses to “Atheistische busreklame

  • Henk

    De campagneleiders zijn waarschijnlijk niet helemaal zeker van hun zaak. Er blijft dus nog een sprankje hoop over voor deze bijna-atheïsten.

  • Henk Algra

    Ik zat me even als OV-gebruiker af te vragen: zou ik in een bus met zo’n tekst willen stappen?
    En als ik chauffeur was, zou ik hem willen besturen?

  • trijntje

    Interessante vraag van Henk Algra.

    Toen ik voor het eerst hoorde dat er bussen rondreden met deze slogan dacht ik: eigenlijk logisch. Alpha Engeland heeft al enkele jaren eens per jaar een grote landelijke uitnodiging voor de Alphacursus en maakt daarbij ook gebruik van deze mogelijkheden. Waarom atheïsten dan niet; dat hoeft ons toch niet te verbazen.

Geef een reactie

