Senior citizen

Vandaag ben ik senior citizen geworden – ten minste, afhankelijk van hoe je die term definieert. Ik werd daar vandaag, zonder dat ik er erg in had, bij de McDonalds mee geconfronteerd.

Want McDonalds biedt tegenwoordig de beste koffie die je kunt vinden in Amerika – buiten het dure apparaat dat iemand thuis heeft. Vanochtend wilden we een lekker kopje koffie drinken. Naar de McDonald’s dus. Een dollar per kop (small, welteverstaan). Alleen, er werd maar 50 cent afgerekend. Toen ik weer in de auto zat, dacht ik bij mijzelf: ze dacht dat ik een senior citizen was (McD rekent vanaf 55 jaar). En dat klopt! Vanaf vandaag!

En nu weten jullie het ook. Elk jaar op 03 oktober ben ik jarig, en dit jaar heb ik dat 55 keer meegemaakt. Extra plezierig om dat samen met familie te mogen vieren, en McD deed daar, geheel onverwacht,  ook aan mee.

2 responses to “Senior citizen

  • joke

    ha die Norman,
    Onze gelukswensen vanuit een rumoerige huiskamer waar behalve Cees en ik ook Martijn, Daniel, Thijs, Tim, Martine en Jeroen aanwezig zijn. Rare ervaring hoor, zo met die koffie, wel heel sociaal dat ze dat doen want ik denk dat veel ouderen bij jullie toch weinig geld hebben. Hier is het afgrijselijk weer, heel veel regen en er worden enge stormen voorspeld, en dat terwijl ik zondaochtend naar Kopenhagen moet vliegen (studiereis), brrr
    Ik hoop dat jullie tot rust komen in jullie vakantie en dat jullie ervan genieten de kids en kleinkids zoveel te zien, groetjes Joke
    PS Gisteravond kerkenraad maar de kerk staat nog hoor, Piet was er wel.

  • Rolf

    Norman, gefeliciteerd, alsnog, met je verjaardag. Als SC zullen we je volgend seizoen elke game een punt voorsprong geven

Geef een reactie

