McCain en Palin close up

Sarah Palin heeft zich nog niet teruggetrokken. Schijnt een grote hit te zijn geworden onder de conservatieven in Amerika. De nieuwe ster Sarah Palin trekt duizenden bezoekers.

Waaronder mijn ouders. Eergisteren zijn ze met wat vrienden afgereisd naar een campagnebijeenkomst van McCain en Palin. Ze moesten er kaarten voor hebben, maar de kaarten waren gratis. Dit zijn een aantal foto’s die door mijn vader gemaakt zijn. McCain en Palin close up, door de camera lens van mijn vader, die zowel de hand van McCain als Palin geschud heeft:

Zo doe je dat. Mijn moeder is de vrouw links.

2 responses to “McCain en Palin close up

  • sarah

    grandpa and his camera! and he always liked to be right there in the middle of things. remember when he took of for germany when the wall was coming down? and how he went to NY to see the WTC site as soon as it was ok to do so. i guess i can see where our passion for and interest in world events comes from.

  • abspoel

    Als ik echt moet kiezen, doe mij dan maar Sarah Palin close up. McCain is misschien ook mooi van verre, maar verre van mooi.

    Over je ouders kan ik natuurlijk niet zoveel zeggen – het lijken mij lieve mensen. Ook denk ik dat ze wel van een vrolijke polonaise houden, maar ik weet dat alle Amerikanen (democraat of republikein) netjes in de rij kunnen blijven wachten. Kom daar maar eens om in dit ongeduldige Nederland. Netjes in de rij? Zelfs niet in de file!

    Enne… bedankt voor de link terug!

Geef een reactie

