Wat is tennis?

Tennis is een spel waarbij twee personen tegenover elkaar staan, met een net ertussen. Ze slaan een bal over en weer.

Dat spelletje duurt vijf sets (p/m drie uur).

Als de personen vrouwen zijn, duurt het drie sets (twee uur).

Aan het eind wint Federer.

One response to “Wat is tennis?

  • Benjamin

    Ik vind het niet zo’n leuk sport.
    Ik ben heel veel met mijn broer aan het spelen de laatste tijd, zoals we vroeger deden, het slaan en het spel zit er nog in bij mij, maar ik ben het zeer verleerd & niks wil meer lukken!

    Ik moet oefenen, oefenen & nog meer oefenen…

Geef een reactie

