Sarah Palin

McCain heeft Sarah Palin, 44 jaar jong, gekozen als zijn VP.

Ik moet in de eerste plaats toegeven dat ik, nu een jaar geleden, er flink naast zat met mijn voorspelling dat geen van de twee grote politieke partijen het zou durven een kandidaat te kiezen die niet mannelijk, oud, rijk en grijsharig was.

Dit is echt enorm fascinerend en boeiend.

Ik weet dat er van alles aan op te merken is en kan zijn, dat zullen mensen ook doen. Maar het feit blijft dat Amerika, voor het eerst in de geschiedenis, het waagt een zwarte man en een vrouw kandidaat te stellen voor de hoogste ambten van het land, waarbij zeker is dat één van hen het haalt.  Petje af!

Een tip voor de Nederlandstaligen: Palin wordt niet uitgesproken als Palin, maar als Peelin.

P.S. Ik heb al gelezen van iemand die zijn internetfilter uit moest schakelen om de gezinsfoto van Palin te kunnen kijken…..;-)

Geef een reactie

