Sonrise (slot)

Vanochtend hebben we een prachtige slotdienst gehad van het Sonrise project bij ons in Heemstede. Een aantal mensen hebben aan de dienst bijgedragen en meegewerkt, en als gemeente hebben we gevierd en gedankt voor alles wat we afgelopen week hebben mogen meemaken.

Een filmpje is gemaakt en vertoond in de dienst, dat dit project prachtig weergeeft. Je kunt het hier bekijken.

Nog één opmerking: toen ik gisteren ook veel beelden van kinderen voorbij zag komen, dacht ik bij mijzelf – net zoals ik een persoon ben met mijn eigen verhaal, alles wat goed en minder goed gaat, zo zijn deze kinderen ook individuen, elk met zijn of haar verhaal, de dingen die moeilijk zijn, een verleden, een toekomst. Als je dit filmpje bekijkt, kijk eventjes verder dan de schattige kinderen. Dat zijn mensen. Om stil van te worden.

One response to “Sonrise (slot)

  • Ben

    Dat is echt leuk! Ik zit echt te genieten, hoe jullie allemaal hebben genoten! Ookal is het er maar 1, Dad.

    Greater things are yet to come…

Geef een reactie

