MP3 downloads: waar?

Mijn vrouw en ik hebben deze week MP3-spelers aangeschaft. Mooie dingen zijn dat. Wij hopen er veel van te genieten. (Ik moet wel opletten dat de volume niet te hoog staat….)

Het overzetten van CD’s lukt mij makkelijk.

Wat lastiger is het downloaden van MP3-bestanden. Op een of andere manier wil ik dat legaal doen, maar het is mij nog niet gelukt een goede site te vinden om dat te doen.

Hebben jullie suggesties voor mij?

P.S. Waar ik het meest naar uitkijk is het downloaden van lezingen van N.T. Wright direct op mijn MP3-speler! (Ik weet, i.i.g., hoe dát moet!)

One response to “MP3 downloads: waar?

Geef een reactie

