Melkkoe

Gisteren heb ik met mijn advocaat gesproken. Het was niet bemoedigend. Wij hebben toch net niet genoeg informatie om een goed beeld te hebben van óf we moeten schikken, en zo ja, voor hoeveel. Ik werd wel goed geconfronteerd met het feit dat die mevrouw waarschijnlijk nauwelijks financiële schade geleden heeft (of gaat lijden) terwijl dat bij mij wel degelijk het geval is. Elke handeling die ik verricht kost gewoon geld.

Ik voel me net een melkkoe, iedereen (aanklaagster, advocaten) mag gewoon komen melken.

Balen. Of moet ik loeien?

One response to “Melkkoe

  • Hanne

    Het illustreert precies waarom ik tegen het “no cure, no pay” systeem ben. Jammer dat je niet gewoon een gesprek met die vrouw onder vier ogen kunt hebben, zou ze zichzelf nou nog recht in de spiegel kunnen aankijken? Ze zou de ogen uit haar hoofd moeten schamen.

Geef een reactie

