Claimcultuur 2

Gisteren was ik optimistisch.

Tot aan het eind van de middag, toen ik een mail kreeg van mijn advocaat. De eis van de tegenpartij bedraagt $35.000,00. Natuurlijk zal er wat te onderhandelen vallen, maar toch. Dit valt mij tegen, in het licht van wat er werkelijk geleden is. Morgenavond hoop ik met mijn advocaat te spreken om een beter beeld te krijgen van hoe nu verder te (onder)handelen.

Jullie mogen nu losbarsten met reacties over hoe erg het in Amerika allemaal wel is. Ik zal vandaag de neiging hebben om het met jullie eens te zijn.

2 responses to “Claimcultuur 2

  • ben

    Echt TE erg voor woorden.
    Droevig.
    Ik zal maar moeten hopen dat ik ergens val wanneer ik daar ben.

  • Arianne

    Als je geen schade hebt geleden, dan kun je toch ook geen schade claimen? Of zijn pleisters erg duur in de VS? Ik vind het echt een absurd verhaal worden. Zou die vrouw werkelijk denken dat ze zoveel heeft geleden? Of heb je te maken met een hele inhalige advocaat? Ik vind het knap dat je er zo rustig onder blijft. Ik zou werkelijk uit mijn vel barsten van boosheid en onrechtvaardigheid. Sterkte!

Geef een reactie

