Vuurtoren

De vuurtoren van Jamestown 

Dit is de voortoren van Jamestown waar ik gisteren ben geweest. Wij mochten naar boven. dit ligt in het oudste en zeer achtergestelde deel van de stad. Nog een paar foto’s, genomen van boven op de toren. De laatste foto is van onze ‘gids’, Jeffrey de ‘killer of Jamestown’ zoals hij zich noemde (sorry dat dit bericht wat rommelig is. Ik gebruik nu een MAC, en ik vind het allesbehalve gebruikersvriendelijk – maar dat zal helemaal aan mij liggen. In ieder geval, klik op de foto’s voor een grotere versie. Als ik thuis ben, zal ik het een beetje opruimen.)

 

 

 

One response to “Vuurtoren

  • Henk Algra

    Op de kleine foto leek het net een aardige wijk bij de vuurtoren. Totdat je het vergroot. Dan zie je de armoede. En toch nog een hotel met een romantische naam: Seaview Hotel. Volgens mij zijn de (5?) sterren allemaal verdwenen….

Geef een reactie

