Claimcultuur 9

Mijn aanklaagster komt niet met de gevraagd informatie over het voorval.
In januari heeft mijn advocaat haar (advocaat) zes A4tjes
vol vragen gestuurd, zodat wij kunnen weten wat er gebeurd is (want we weten nog steeds niets). Dat heet discovery.
Na een tweede keer gevraagd te hebben, zonder resultaat, wordt
nu een motion to compel ingediend aan de rechter.
De rechter wordt gevraagd haar te dwingen de informatie te
leveren.
Als ze dat niet doet, kan er een sanctie opgelegd worden.
Lijkt mij een fijn plan.
Ik heb nu al een idee van hoe hoog de sanctie moet zijn.
Want ik moet vandaag de eerste gelden overmaken aan mijn advocaat.

Geef een reactie

