Dingetjes

Shavkat Tohirov heeft opnieuw $50.00 van zijn lening terugbetaald.
Dat is dus in totaal 50% van de $200.00 die hem geleend is.
Loopt lekker.
Klik hier voor informatie over Shavkat.

De nominaties voor de Webfish Awards zijn bekend gemaakt.
Ik heb het niet gehaald met www.normanviss.nl.
Mijn collega en webvriend (die heb je tegenwoordig – mensen waar je een band mee voelt, zonder dat je ze ooit ontmoet hebt) Boele P. Ytsma wel, voor zijn websiite Zoekend Geloven.
De mening van het publiek telt mee in de uiteindelijke beoordeling..
Klik hier om je mening te geven over de website van Boele.
Ik neem aan dat het positief wordt.
Veel succes toegewenst, Boele!

Voor de rest van de trouwfoto’s van Ben en Ramona, klik hier.

One response to “Dingetjes

  • Boele P. Ytsma

    Dank je wel, Norman, voor je goede woorden en je aanbeveling. En wat die term ´webvriend´ betreft… wat mij betreft is het een belofte voor iets in real life. Ik hoop dat we elkaar eens kunnen ontmoeten.
    Boele

Geef een reactie

