Aflossing

Vandaag een email ontvangen dat Shavkat Tohirov $50.00 heeft terugbetaald uit de lening van $200.00 die hij ontving.
Dat is dus 25%.

The business you have loaned to, Shavkat’s Livestock Farm run by Shavkat Tohirov, has made a repayment of $50.00. The total amount repaid is now $50.00. This repayment will be divided amongst all the lenders who helped to fund this business, depending upon the percentage each lender contributed.

Van die $50.00 heb ik $6.00 ontvangen (mijn deel van de lening was $25.00).
Dat schiet lekker op.
Ik vraag me af hoe hij dat geld verdiend heeft.
Een schaap verkocht voor het offerfeest (20 december 2007)?
En mag dat, als ik christen ben?
😉

Geef een reactie

