(genieten van) je kinderen

Iedere ouder geniet van het ouder worden van zijn/haar kinderen.
En niet alleen omdat dat betekent dat ze dichter bij het
moment van het huis uit gaan komen….
Ik geniet nu heel erg in het bijzonder van mijn dochter als
moeder.
De laatste tijd heeft ze veel nagedacht en gelezen over
zaken rondom het inenten van baby’s.
Ik wist niet eens dat er meer te vertellen was dan dat
sommige christenen dat niet doen omdat God soeverein is.
Maar ik had het mis.
In ieder geval: ze heeft besloten om het anders te doen dan
normaal (waar heeft ze dat trekje van?).
Je kan haar overwegingen hier lezen. En hier over wat er
gisteren is gebeurd.
Mooi om te volgen allemaal.
En je moet het ook met me eens zijn: ze heeft een pracht van
een baby!
Here’s looking at you, kid!

Tummytime002

Geef een reactie

