Geraakt

Vanochtend werd ik zelf geraakt in de dienst.
Maar dan bedoel ik – voor mijzelf.
Ik word vaker geraakt als ik merk dat mensen getroost en bemoedigd worden door een dienst.
Het uitspreken van de zegen raakt mij bijna altijd.
Maar dan voor de ander.
En hoe fijn dat dan ook mag zijn, dat is toch iets anders.
Ik word persoonlijk bijna nooit geraakt door een dienst, omdat ik dan aan het "geven" ben.
Ik moet het, voor mijzelf, elders zoeken.
Maar vanochtend had ik het nodig (deels omdat ik vergeten was de klok terug te zetten en dus te vroeg opstond), en ik kreeg het ook.
Dat is wel erg mooi.
Voor herhaling vatbaar.
Hand_of_god

One response to “Geraakt

Geef een reactie

