Don’t mention the War

Afgelopen mei heb ik bericht dat de Amerikaanse belastingdienst beslag had gelegd op mijn spaarrekening in de V.S.
Ik had sinds 1999 geen belastingaangifte gedaan aan de V.S. (wat ik wel verplicht ben).
Dat heb ik inmiddels gedaan, en vorige week kreeg ik bericht over de jaren 2000-2002 (waar het beslag over ging).
Ik hoef niets te betalen.
Er werd ook geen boete opgelegd.
Ik verdiende zelfs $110,00 aan rente!
De terugbetaling van het geld dat van mijn rekening is gehaald heeft al plaats gevonden.

Ik ben nogal trots op mijzelf dat ik het in een keer goed heb gedaan.
En erg blij dat ik geen cent meebetaal aan de oorlog van George W. Bush.

One response to “Don’t mention the War

Geef een reactie

