Internet overspel

Sana Klaric was haar huwelijk met Adnan beu.
Zij meldde zich aan bij een internet chat-groep onder de naam "Sweety".
Binnen de kortste keer ontmoette zij "Prince of Joy", en die twee gefrustreerde partners besteedden uren aan het on-line klagen over hun huwelijk en het opbouwen van hun eigen overspelige relatie.
Toen was het zo ver: ze spraken met elkaar af.
De tot over haar oren verliefde "Sweety" zag er enorm naar uit.
Totdat haar "Prince of Joy" Adnan bleek te zijn.
Nu gaat het stel scheiden wegens overspel.
Sweety: Ik was zo verliefd. Ongelofelijk. Wij zaten allebei in een vreselijk huwelijk. En dat bleek ook nog te kloppen.
Prince of Joy: Ik kan het nog steeds niet geloven dat Sweety, die altijd zulke aardige dingen tegen mij zei, dezelfde vrouw is waarmee ik getrouwd ben, die nooit een aardig woordje tegen mij gezegd heeft.
Hier het verhaal.

One response to “Internet overspel

  • sarah

    That is a crazy story.
    So sad too.
    Goes to show that often we have what we want in our current relationship we are just to selfish to work for it or look for it.

Geef een reactie

