Vakantie

Morgen gaan we met vakantie naar de V.S.
Wij vliegen eerst op Philadelphia en zijn een weekend daar met zoon, schoondochter en ouders.
Dinsdag rijden we Georgia, waar we 10 dagen verblijven bij dochter met gezin.
De laatste week brengen we in Philadelphia weer door.
Wij hopen dus ook een paar dagen met z’n tweeën weg te kunnen.
Ik heb de laatste maanden net even te veel gedaan.
Ik ben dus moe.
Lichamelijk bijtanken zal zeker gaan lukken.
Ik hoop dat dat ook geestelijk gebeurt.
Maar dat heb je zelf niet zo in de hand.
Misschien af een toe een schietgebedje voor me?….;-)
Ik zal de blog een beetje bijhouden, maar niet elke dag.
Tot de volgende keer!

Lauren_juli_2007_002

3 responses to “Vakantie

  • Ettje

    Een hele fijne, en vooral rustgevende vakantie gewenst! Heb het goed samen en geniet ervan! Je bent in goed gezelschap: Jezus trok zich ook wel eens een terug…
    ’t Was aan je logjes te merken dat de rek er een beetje uit is.
    Lekker bijtanken!!

  • sarah r.

    We can’t wait to see you! Jeremiah keeps talking about oma and opa coming “next weeks!”
    Travel safe.

  • Pauly

    Onze vakantiewegen hebben elkaar net niet gekruist, Norman, afgelopen week… Heel leuk dat ik nu op deze manier je een goede tijd toe kan wensen met Cyndi en je familie in Amerika! Dat je fitter mag thuiskomen straks. En, je weet het, ik bid voor je! Pauly

Geef een reactie

