Radar

Ik ben erg blij met de moderne techniek, en het internet in het bijzonder.
Wij gaan vanmiddag varen met onze zoon, zijn vrouw en mijn nicht, die over is gekomen uit de V.S.
Er was om een uur of 14.00 een enorme storm boven Amsterdam.
Je denkt dus – shit, dat wordt geen varen dus.
Maar de radar laat zien dat de storm naar het noorden trekt (sorry, Alkmaar en Den Helder) en ons met erg mooi weer achterlaat.
Wij gaan!

Radar

Dit is ‘m geworden:

P1000283

P1000285

3 responses to “Radar

  • Ettje Kole

    Wat Den Helder betreft: is er geen sorry nodig. Sinds het noodweer van maandagavond hebben we geen druppel regen meer gehad. En ’t was gistermiddag én vanmiddag prima vertoeven op het strand.
    Beetje een misser dus, van Weer Online?

  • Henk

    Ik zag de bui in Amsterdam al hangen. Maar hij viel best mee. Weer Online had gelijk dat het even heftig was. Maar het duurde maar een paar minuten. Wel met een echte windhoos die vanaf de Westport naar Noord trok.
    Wat is trouwens mooi weer? Hebben ze dat in de Sahara? Zeiden al de Israëlieten tegen elkaar in de tijd van Elia: wat een mooi weer?
    Het mooie in Nederland vind ik de afwisseling. Regen kan ook mooi weer zijn. Zelf vind ik dat we veel te veel in een klaagcultuur leven wat het weer betreft.

  • Norman

    @Henk/radar: Ik ben postmodern wat “mooi weer” betreft: mooi weer laat mij doen wat ik wil doen. Op die dag deed het weer dat..;-)

Geef een reactie

