Sleutelbos

Een manier om elkaar beter te leren kennen als je in een
groep bent is dat iedereen iets vertelt over de sleutelbos die hij of zij bij
zich heeft.
Daar komen interessante verhalen uit.
Ik realiseerde me gisteren, toen ik dit deed, dat ik sleutels
aan m’n bos heb hangen waarvan ik niet weet waar ze voor zijn, plus een paar volkomen nutteloze dingetjes.
Ik heb twee van die kleine koffersleutels. Dat zijn dezelfde
sleutels.
Het domme is dat ik alle twee de koffersleutels op dezelfde
sleutelbos heb – als de bos weg is, zijn ook gelijk allebei de sleutels weg.
Ik heb ook geen enkel idee bij welke koffer ze passen.
En nog een grote sleutel wiens origine mij een raadsel is.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het nog de sleutel is
van het gebouw van onze gemeente De Hoeksteen in Amsterdam Noord.
Dáár zit een verhaal achter……
Als het zo is………

Keyring

Geef een reactie

