Afleiding

Persoonlijk vond ik de preek vanochtend een ramp.
Ik weet dat ik niet zo moet denken, maar het was, in mijn beleving, wel zo.
Combinatie van lastig onderwerp, veel wat je wilt zeggen, de wetenschap dat een aantal gemeenteleden het niet met me eens zal zijn, en een gemeente die moe is na een week Sonrise.
Bovendien voelde ik me, aan het eind, niet lekker.
Maar goed: vanmiddag lekker geslapen op de bank, en twee schilderijen afgemaakt, terwijl ik naar Late Edition luisterde van CNN, over de ontwikkelingen in Irak en Washington – compleet met nieuwe seksschandalen.
Sinds begin dit jaar schilder ik samen met een vriendin. Wij hebben wat lessen gehad, en nu gaan we zelf aan de slag. (In het najaar willen we weer lessen nemen. Wij vinden dat ook nodig.)
Deze waren nog niet af, en het was goed om ergens anders op te kunnen focussen.
Dit zijn de eindresultaten (ze zien er iets beter uit in het ecchie ;-):

Schilderijen_002

Schilderijen_004

Geef een reactie

