Tennis

Ik heb nooit tennislessen gehad.
Vroeger speelden we in Nigeria: dubbelen om een uur of 18.00, en toch bloedheet. Na afloop een duik in het zwembad.
Nu speel ik op Tennisvereniging Bennebroek met een groep vrienden uit de kerk.
Zaterdagochtend dubbel ik met een groep oudere mannen in Aerdenhout (ja ja, op stand!).
"Invalidentennis" werd het vanochtend genoemd.
En dat klopte ook. Het was vanochtend erg beroerd allemaal. Dat is niet altijd het geval, want die mannen spelen nu al heel lang.
Ik vind tennis leuk omdat het een mooie combinatie is van fysieke en mentale inspanning.
Als het tussen je oren niet goed zit, verlies je.
Ik vind het een geweldige uitdaging om, als ik flink achter sta, toch te winnen.
Enorme kick, geeft dat.
Ik vind het ook leuk dat ik wel eens win van iemand die mijn zoon zou kunnen zijn.
Ik zal geen naam noemen, maar je weet wie je bent!
Een bal hard slaan helpt ook om je frustraties kwijt te raken.
Je denkt even aan bepaalde………..  nee, ik mag dat niet zeggen.

Hieronder een foto van een "fucked-up tennis ball".
Kan je zien welke bal "fucked-up" is en waarom?
Fucked_up_tennis_balls_1

Geef een reactie

