Great White Hunter

Bij ons kon je, in het droge seizoen, Nijlbaars vangen.
Die vis kon erg groot worden. Zie foto (nee, dat ben ik niet):
Nileperch02l
Ik heb er wel een paar van gevangen.
Ontzettend leuk om te doen.
Wij gingen een keer camperen langs een rivier met collega’s.
Wij waren met 12 man totaal: 4 volwassenen en 8 kinderen.
Ik heb er toen eentje gevangen.
Ongeveer 12 kilo woog hij.
Genoeg voor iedereen.
Ik moest hem ook schoonmaken.
Hier ben ik aan het werk met mijn fanclub om me heen.
Wat wil een great white hunter nog meer?
Nile_perch_1

(Noot: dit is de achtste in een serie logs die stilstaan bij ons 30-jarige jubileum als zendingswerkers. Klik op categorie Jubileum voor de rest van de serie. Klik hier voor de eerste log.)

Geef een reactie

