Woensdag

Woensdag is mijn vrije dag.
Dinsdagavond sluit ik mijn werk in Amsterdam af, donderdagochtend begin ik met Heemstede.
Woensdag is dus een goede overgangsdag, en ik probeer me daar echt aan te houden (met vallen en opstaan). Het is echt mijn enige vrije dag (zeg maar weekend) van de week.
Niet echt Westers en Nederlands, wel bijbels (één  rustdag….;-)

Vandaag hebben we onze boot uit de winterstalling gehaald (mijn vrouw en ik, bedoel ik).
Een trip van vier uur, Ter Aar, Alphen a/d RIjn, Braassemermeer, Ringvaart van de Haarlemmermeer door Lisse en Hillegom naar de ligplaats in Bennebroek.
Wij zijn nu klaar voor een zonnige en warme zomer.
Als jullie allemaal meer CO2 uitstoten, gaat het dan ook lukken!

Het was een prachtige dag: blauwe hemel, veel zon.
Wel wat frisjes, als we tegen de wind invoeren werd het wat koud.
Maar heerlijk rustig op het water, mooie bomen in bloei en lieve lammetjes langs de weg.
Je bent er echt tussenuit.

Kort geleden hoorde ik deze opmerking over de kerk:
De kerk lijkt op de ark van Noach:
Binnen stinkt het….
Buiten verdrink je.

Hier is onze boot (een foto van Sail 2005: let op de fabrieken die vrolijk meewerken):
Hpim0560

3 responses to “Woensdag

  • Jaco

    Heerlijk, he, zo’n vrije woensdag, zeker met zulk lekker weer! Ben vandaag met Inger en Abel naar een boerderij geweest met veel lammetjes. Prachtig was dat! Enne…ik lees net over een mooie lokatie voor de afspraak die je nog met Hanne probeert te maken 😉

  • willem

    tja, norman, en toen moest je deze woensdag tòch nog even (½ uur) werken. maar niet in amsterdam of heemstede….
    groetjes, willem

  • Jeroen

    Ha Norman,
    Leuke boot! Wat grappig dat je op Sail bent geweest. Op dit moment is dat weer in volle gang.
    Groet,
    Jeroen

Geef een reactie

