Welkom thuis?

Gisterenochtend zou mijn vrouw Cyndi thuis komen na 2+ weken in de VS.
Zij zou vliegen van Philadelphia naar New York en door naar Amsterdam.
Vrijdag was er en sneeuwstorm in Philadelphia en New York.
Toen het op vrijdag duidelijk werd dat de vluchten van zaterdag ontregeld zouden worden, heeft ze naar Delta Airlines gebeld en was omgeboekt naar zondag (dat betekent: zondagnacht vliegen, vanochtend aankomen op Schiphol.).
Via het net kan ik de vluchten gewoon volgen.
Gisterenmiddag was meteen duidelijk dat haar vlucht uit Philadelphia vertraging had.
En, inderdaad, zij miste haar vlucht uit New York naar Amsterdam.
Delta heeft haar omgeboekt naar Parijs, waarna zij doorvliegt met de KLM naar Amsterdam.
Probleem is dat er minder dan een uur de tijd is tussen aankomst in Parijs en vertrek naar Amsterdam.
Omdat ik haar vlucht kan volgen, weet ik dat zij ook met een vertraging van 15 minuten in Parijs is geland.
Haar vlucht naar Amsterdam vliegt op dit moment.
Maar ik weet niet of zij het gehaald heeft………..

Wat houdt dat je allemaal bezig, zeg.

Delta_airlines_sucks_in_container_small

P.S. Zij zat niet op die vlucht. Zij zou een volgende vlucht nemen, die om 12.55u zou aankomen. Die vlucht had vertraging en kwam om 13.35u aan. Haar koffer zit nog steeds in New York. En zij vertelde mij dat ze gisterenavond in New York de laatste stoel kreeg toegewezen naar Parijs. Welkom thuis!

2 responses to “Welkom thuis?

Geef een reactie

