Eerlijk

Ik ben door de mand gevallen.
Gisteren vroeg iemand aan mij hoe het ging met het schoonmaken.
Ik moest eerlijk toegeven dat er niets van gekomen is.
Voordat die persoon zelf mijn geheim openbaar maakt via een reactie op mijn weblog, doe ik het zelf.
Vanochtend heb ik wel wat gedaan.

Zaterdag is het mij wel gelukt mijn belastingformulier voor een groot deel in te vullen.
Ik kwam dit citaat tegen, van Arthur Godfrey:

Ik ben er heel trots op om, door middel van mijn belastinggeld, bij te dragen aan het draaiend houden van onze samenleving.
Alleen, met de helft van het geld zou ik net zo trots zijn.

Geef een reactie

