Mijn zoon

Heb net mijn zoon Will gesproken.
Ik had al genoemd dat hij "kind aan huis" was bij familie Groves.
Dit is zijn eerste ervaring met de dood.
In de nacht van zaterdag op zondag heeft hij het voorrecht gehad om een paar uren voor Al Groves te zorgen.
Ze waren alleen met z’n tweetjes.
Ontroerend om te horen hoe je zoon zo’n ervaring beschrijft.
Hoe zijn contact met Al was.
En wat het met hem doet.
Dan vraagt hij hoe het met mij gaat.
En we delen eerlijk met elkaar.

Geweldig dat dat kan, met je zoon van 25 jaar.
Mooi dat hij dit mocht ervaren – iemand die met geloof en in hoop sterft.

Dank je weer, Al, voor wat je voor Will betekende.

Groves03

One response to “Mijn zoon

Geef een reactie

