Sterven

Een vriend van mij ligt op sterven.
Al heet hij. Professor Oud Testament aan Westminster Seminary.
Ik heb hier eerder, volgens mij, aan gerefereerd.
Om het verhaal te lezen en hem en zijn gezin beter te leren kennen klik hier.

Mijn zoon beschouwt hun huis als zijn tweede huis.
Al’s zoon is zijn beste vriend.
Ik realiseer me dat dit ook pijnlijk is voor mijn zoon.
Ik ben er op dit moment niet voor mijn zoon (wegens afstand, mijn zoon woont in Philadelphia).

Gevoelens van pijn, gemis en verdriet zullen deze dag kleuren.

Twee keer mag ik preken over de gelijkenis van de zaaier.

Een verhaal vol perspectief voor deze dagen.

Geef een reactie

