Knotwilg

Ik heb drie knotwilgen van dichtbij meegemaakt. Op donderdag besteedden we (bijna) de hele dag aan het knotten van wilgen. Ik heb dat nog nooit gedaan, wist niet eens dat het moest/kon.
Een kettingzaag was verboden, het moest van onze leider met de hand. Ik vond het erg leuk om een plannetje te bedenken van hoe ik zo snel en makkelijk mogelijk zo’n boom kaal kon krijgen.
Hier ben ik bezig:
175_7506_r1

Op vrijdag hebben we hoogstamfruitbomen geplant. Cyndi en ik hebben er vier geplant. Hier staan we naast één van onze "kinderen". Leuke bijkomstigheid is dat ons jongste kind op die dag 25 werd.
175_7598

Het is lang geleden dat ik me zo fysiek uitputte.
Erg goed voor me.
Dank aan Klaas Hemke en Martine die vanuit De Spil en A Roche dit mogelijk hebben gemaakt.

Geef een reactie

