Op zoek naar inspiratie……??!

Dit gekregen van een collega van mij ter bemoediging van degenen die er, met meerdere diensten voor de boeg, nog niet helemaal zijn. Alles is vast wel geregeld, daar ben je opgeleide dominee voor, maar nu de inhoud nog.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ben, wat de dienst voor morgen betreft. Het moet nog even uitgewerkt worden, maar de kern van de boodschap heb ik wel. En ik heb er nog meer zin in sinds ik vanochtend iemand bezocht die ernstig ziek is maar een weg met God gaat die niets anders te beschrijven is dan wonderbaarlijk.

Hier is ie dan, voor degenen die inspiratie voor de kerstdagen nog niet te pakken hebben:

Op_zoek_naar_inspiratie

Geef een reactie

