Mary did you know

Mary, did you know
That your baby boy will one day walk on water?
Did you know
That your baby boy will save our sons and daughters?
Did you know
That your baby boy has come to make you new?
This child that you’ve delivered
Will soon deliver you

Mary, did you know
That your baby boy will give sight to a blind man?
Did you know
That your baby boy will calm a storm with His hand?
Did you know
That your baby boy has walked where angels trod?
And when you kiss your little boy
You’ve kissed the face of God

Mary, did
you know?
The blind will see
The deaf will hear
And the dead will live again
The lame will leap
The dumb will speak
The praises of the Lamb
Mary, did you know
That your baby boy is Lord of all creation?
Did you know
That your baby boy will one day rules the nations?
Did you know
That your baby boy is heaven’s perfect Lamb?
This sleeping child you’re holding
Is the Great I Am

One response to “Mary did you know

  • Geert Bakker

    Beste Norman,
    In deze vrije dagen voor Kerst heb je eens even tijd aan de hectiek van het dagelijkse leven te ontsnappen.Dan kan je een boek lezen , maar ook eens het internet opgaan om de website van mijn goede vriend Norman te bezoeken.Nu zeg ik wel de hectiek van het dagelijkse bestaan, maar sinds ik enige tijd geleden enig malheur aan mijn hart heb gekregen, valt het met de hectiek wel mee.Het is nu meer van:iets rustiger aan,meer aan jezelf denken en meer gaan genieten van wat je wel hebt.
    Dus ook even je website bezocht en daarin rust en inspiratie vinden.Komplimenten voor wat je allemaal daar verzameld hebt.Er zitten heel veel waardevolle en inspirerende verhalen bij.
    Mij trof vooral het prachtige artikel en de mooie recensie van de nieuwe cd “Love’van de Beatles.
    Maar bovenal het artikel: “Kracht”
    Inderdaad:wat kleine bewegingen aan grote krachten kunnen genereren.Dat geldt uiteraard niet alleen in fysiek opzicht maar ook op veel andere gebieden.
    Zelf heb ik dat weer recent ondervonden op fysiek gebied.
    Bij mijn hartrevalidatieprogramma in de sporthal afgelopen dinsdag is, bij een onschuldig volleybalspelletje, de achillespees in mijn rechterbeen afgescheurd.
    Direkt naar het ziekenhuis en daar is het been toen in het gips gezet.De eventuele optie opereren is niet gevolgd i.v.m. mijn recente infarct.Zo zie je maar, wat een relatief kleine oorzaak (waarschijnlijk iets te snel bewogen) aan krachten kan ontlokken.
    Wel behoorlijk vervelend natuurlijk, dat ik de komende weken niet meer mobiel ben.Maar het zij zo.
    Je kan natuurlijk wel klagen, dat ik dit jaar aardig wat voor mijn kiezen heb gekregen, maar je kan ook het van de andere kant bekijken:tot dit jaar ruim 62 jaar gevrijwaard van blessures en in goede gezondheid met naast mij een lieve vrouw, waar ik veel steun aanheb.Kortom:ik mag niet mopperen.
    Af en toe ga ik, nu ik toch gedwongen voorlopig thuis ben, weer eens snuffelen in jouw website, want daar staan veel leuke en goede dingen in.
    Ik wens jou en Cynthia , mede namens Gea, heel goede feestdagen toe en een voorspoedig en bovenal gezond 2007.
    Hartelijke groeten,
    Geert Bakker
    P.S.Sterkte en veel succes voor je preken in de komende Kerstdagen

Geef een reactie

