Kersteten

Steakssplash
Bekend is dat lekker eten steeds belangrijker wordt in Nederland, en zeker rond de feestdagen, en kerst in het bijzonder.

Ik merk een duidelijk verschil in het eetpatroon in Nederland gedurende de jaren dat ik hier woon. Alleen al de variëteit aan chips die nu te krijgen is is enorm toegenomen. Ook wordt er veel meer reclame gemaakt voor eten.

Ik ben deze site tegengekomen. Er zullen er meer van dit soort sites zijn, dit zijn bijzondere sites. Ongelofelijk grote en dure stukken vlees, op z’n Amerikaans, zou je zeggen (en terecht).Steaks

Dit stuk T-bone kost je €31,00.

Verwacht wordt dat ik opmerkingen maak over hoe we ons moeten richten op geestelijke zaken en niet "vleselijke" zaken. "Geniet, maar met mate". Blijf nuchter. Niet overdrijven.

Als je dat wil horen, bij deze.

Ik heb eigenlijk een andere suggestie: doe iets extravagants en overdreven voor iemand anders. Bestel zo’n stuk vlees als cadeau voor iemand, stuur een groot bos bloemen of een grote fruitmand. Geef zoveel geld aan een goed (en verantwoord) doel dat je er zelf pijn van ervaart.

Het is goed voor de economie, de andere persoon gaat ontzettend genieten.

En jij beleeft kerst.

Geef een reactie

