Otis

Als je op de Ring Amsterdam rijdt, zie je aan de oostkant een groot reclamebord waarop Otis pronkt. Ik ben de slogan vergeten – zoiets als "Otis tilt Nederland naar nieuwe hoogten".

Toevallig hoorde ik op hetzelfde moment op de radio een reclamespot voor Otis liften.

Ik heb weinig verstand van de wereld van de reclame, en dat zal ook blijken uit het volgende, maar ik heb wel een vraag:

Verwacht Otis nu werkelijk dat er veel forenzen zullen zijn
die, terwijl ze zich kapot ergeren aan het fileleed op de ring, deze reclame zien of horen en meteen met hun hand op hun voorhoofd slaan en roepen: “Mijn god! Precies waar ik voor
de Kerst naar op zoek ben – een lift!”
??

One response to “Otis

  • Willem van der Veen

    Hoi Norman
    Ik stoor me er aan als er op “ongelovige” blogs taalgebruik voorkomt als in het laatste zinnetje. Het heeft geen zin om daar op te reageren. Maar in jouw geval…
    Natuurlijk laat je het uit de mond van “een ander” komen. Maar tòch…
    Je zou me een plezier doen als je daar iets aan veranderde: Het verandert de strekking van je logje niet!
    No hard feelings, Willem

Geef een reactie

