Pachelbel

Ik ben een grote fan van de Rock ‘n’ Roll.
Ik weet dat veel fans van klassieke muziek hiervan een hartaanval zouden krijgen.
Maar het is toch heel apart. (En, voor zover ik na kan gaan, authentiek!)

Toen wij op straat in Amsterdam werkten had je af en toe van de mensen die bekende klassieke stukjes op een elektrische gitaar speelde. Dit deed mij daaraan denken. Oude muziek in een nieuw jasje.

Volume helmaal open! De buren moeten ook mee rocken!

6 responses to “Pachelbel

  • Jan Boellaard

    Hoi Norman
    Ow, wat is dìt mooi!!! Die goser kan wel spelen, zeg! WHOOPY!!!

  • Norman

    Jan,
    Heb je de buren wakker gemaakt?
    1 uur ’s nachts?

  • Jan Boellaard

    Hoi Norman
    Nee, want ik heb 2 schatten van buurvrouwen (moeder & dochter), dus ik heb het volume “beschaafd” gehouden. Maar wat veel erger zou zijn geweest (dan het wekken van de buuv’en), is het wekken van mijn lieftallige echtgenote, Marjolijn. Maar ik heb wel met mijn hoofd in de boxen gezeten.
    BTW: Ken je Exception ook? Doet hetzelfde. En ELO ook.

  • Ties

    Geweldig ja, er zijn zoveel van dit soort filmpjes te vinden op YouTube, echt niet te geloven!

  • carmen wijngaarde

    eindelijk tijd om even te snuffelen aan jouw webside,binnekort reageer ik heel grondig,het ziet er mooi uit en heel interessant.wat was het een feest jullie weer es vast te houden en life te ontmoeten,bedankt groeten en tot een normale tijd Gods zegen voor jullie allen carmen

Geef een reactie

