Partijvoorzitter

Een trouwe lezer heeft gereageerd op dit log met de vraag of mijn opmerkingen over de persoon die ik identificeerde als "een partijvoorzitter" van de ChristenUnie die ik ontmoette gepast waren.

In principe vind ik dat wanneer iemand bepaalde opmerkingen "ongepast" vindt dat ze dat waarschijnlijk ook zijn.

Van daar dat ik dit log verwijder.

Voor de goede orde: ik denk dat ik ook een fout heb gemaakt door de persoon als "een partijvoorzitter" te indentificeren. Dat was de persoon niet, denk ik, en in ieder geval, was het Peter Blokhuis niet.

Mijn excuses voor een niet helemaal accurate voorstelling van zaken.
 

Geef een reactie

