Leiderschap en de verkiezingen

Ben ik de enige die een gesprek over leiderschap en Nederland mist in deze verkiezingsstrijd?

Gedurende de laatste jaren is vaker geroepen dat Nederland een leider (meerdere leiders wordt bedoeld) nodig heeft.

Volgens mij klopt dat ook.

Maar ik mis dit onderwerp in de debatten en ik hoor niemand vertellen hoe hij/zij leiding wil geven aan ons land.

Als iemand leiding denkt te kunnen geven, dan moet hij/zij ook zeggen waar hij/zij ons naartoe wil leiden.

Dat mis ik ook.

Ben ik de enige die dat mist? Of is het er wel, alleen ik heb het niet opgevangen?

Iedereen kan het roer vasthouden als de zee kalm is.

                                     

Publilius Syrus ~100 vC

Geef een reactie

